niedziela, 21 lipca 2013

EKO

aaaaaaaaa, nie pochwaliłam się Wam, że zakupiłam ostatnio torbę, na którą polowałam ostatnimi czasy. Zakupiona została przeze mnie od pewnej Vintedzianki, za 20 zł łącznie z przesyłką. Nie wiem czy to rozsądna cena, ale według mnie torba jest niej warta. Torba wygląda jak zakupowa, właściwie jest typem torby na zakupy, bo jest taka szmaciana, bawełniana. Lecz ja będeę ja nosić w całkiem innej odsłonie. Zastępować mi będzie ciężką torbę, która nie zawsze jest komfortowa, gdyż w upalne dni nie chce mi się dźwigać torby pełnej dupereli, ale zawsze przydatnych. Eko torba ma swoje zalety nie tylko, że jest lekka, ale również zawsze prezentuje sie świetnie.
Haha, szczerze mówiąc to ja jeszcze nie dostałam tej torby, ale ma jutro przyjść pocztą, już się nie mogę doczekać.

  




 

W najbliższych postach pokażę Wam co dostałam od siostry, która ostatnio wróciła z Zurychu i tez miałam miałam pomysł zrobić kilka outfitów, lecz nie wiem czy to wypali. :)

See You!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz