sobota, 31 sierpnia 2013

Cześć,
przestałam pisać bo stwierdziłam, że pisanie o niczym jest nudne i żałosne. Brak tematów i wymyślanie na siłe ..

Kupiłam sobie sukienke ! Tak, składałam buty do reklamacji W Housie i wzamian miałam sobie wybrać coś innego. Początkowo miałam sobie kupić balerinki lub torebkę, lecz nic z tych rzeczy nie znalazłam.
W sukience urzekł mnie uroczy kołnierzyk, nic w tym stylu nie mam, więc pomyślałam, biorę !



Sukienka House - 69,99 zł

Pomyślałam, że pokażę Wam co kupiłam sobie będąc w Zurychu, bo nie wstawiałam tego jeszcze, a pokazać nic nie zaszkodzi ;p 


Koszulka ZARA


Koszulki ZARA


Bluzka MANGO < krótka bluzka, z dużymi wycięciami >

    
Kapelusz H&M
Okulary H&M 


Sandałki H&M 
 Przepraszam , za wygniecione ciuchy na zdjęciach, wyszły prosto z prania, ale stwierdziłam ,że sfotografuję je teraz, bo później je ubiorę, pójdą do prania i znowu będę się ociągać z ich dodaniem. Mam nadzieję, że zbytnio nie rzucają się w oczy. :)

Co powiecie na outfit w kolejnym poście z rozpoczęcia roku szkolnego ? :)

 

 Mesajah - Stand Firm

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz