wtorek, 25 czerwca 2013

1. Zaczynam kolejny już raz.




Dosłownie przed chwila przeczytałam wywiad z najbardziej znaną blogerką modową, Garance Doré, zamieszczonym w magazynie Glamour. Ta rozmowa skłoniła mnie do prowadzenia  bloga, ale innego od poprzednich.  Takiego, w którym sie spełniam, a nie prowadzę go na siłę. Poprzednie byly o modzie, urodzie i o swoim życiu (nuda!). Chcę aby ten różnił się od tamtych był taki, MÓJ!  Nie jestem pewna czy to dobry pomysł, ale zawsze można spróbować. Chciałabym pisać o swojej pasji ....  Bum, i  tu pojawia sie problem, czy ja w ogóle mam jakąś pasje? No raczej powinnam  sie czymś interesowac, tylko czym ? Jest kilka rzeczy, które lubie np.: lubie pisać, choć nie zawsze mam o czym ( hahaha), lubię też bawić się włosami, czesać. Ostatnio na przekład zrobiłam przyjaciółce całą glowę warkoczyków ( prawie profesjonalnie wyszły ), niestety nie miałyśmy gumeczek, przez co większość z nich się rozplotła, trafiły się też takie na tyle dziełne, że wytrzymały cały dzień i całą noc. Wracając do tematu, interesuje się też modą, ale nie aż tak by prowadzić o niej bloga. Wróć, prowadzę bloga modowego, ale nie czuje, że akurat to jest mi pisane. Myślę, że dalej go będę prowadzić, tworzę go z przyjaciółką, o której już wcześniej wspomniałam. Wprawdzie zrobienie takiego posta to wchłania dużo czasu i dobrze działa na nudę, tylko że ja chcialabym  tworzyć coś, w czym jestem dobra. I tu postawilam na pisanie. Choć ten blog nie ma jeszcze określonej tematyki, to nie będzie jej miał. Pisać będę o wszystkim i o niczym, czyli czysto lifestylowy < chyba tak to się pisze >.
A może przedstawię się, bo niekulturalnie zaczęłam od dość długiej rozkminy. Stwórzmy kwestionariusz osobowy ( śmiech).
Imię: Patrycja
Nazwisko: Seraniuk
Wiek: 13 lat ( prawie 14, już niedługo w listopadzie)
Miejsce zamieszkania: Zgorzelec, a właściwie okolice
Szczęściem dla mnie jest ... spełnialnie marzeń
Nie lubię ... grejpfutów
Brzydzę się ... chrabąszczy
Nie potrafiłabym sie obejść bez ... muzyki
Nie wyjdę z domu bez ... telefonu
Odpoczywam, gdy ... jestem sama
Zazdroszczę ... ludziom pewności siebie
Nie zasnę bez ... poduszki

I to będzie na tyle, nieźle wciąga to blogowanie, już srodek nocy a ja mam ochote dalej pisać, ale trzeba kiedyś zastopować, pójść spać. Dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz